בעבר אי אפשר היה לדמיין מראה סופי של מוצר והמשקיעים היו מנסים לשרטט או לצייר אותו. כיום אפשר, באמצעות תוכנות מתקדמות, ליצור "צילום" של המוצר הסופי מראש ולחסוך את הצורך להשתמש בדמיון לשם כך. השימוש באמצעי הזה הפך פופולארי ביותר בענף הנדל"ן. על הטכנולוגיה שמאפשרת עבורנו הדמיות תלת מימד והשימוש שלהם בענף הנדל"ן – במאמר הבא.
הטכנולוגיה מקיפה אותנו מכל עבר והשימושים שלה כל פעם מפתיעים מחדש. אחד השימושים הנפוצים בעשור האחרון, שרק הולך ומשתפר כל הזמן, הוא האפשרות ליצור הדמיות תלת מימד איכותיות שמציגות תמונה פוטוריאליסטית של מוצר מסוים שנמצא עוד בשלב התכנון בלבד. בענף הנדל"ן הפך השימוש בהדמיות שכאלו לנפוץ ואין פרויקט בניה שיתקדם משולחן השרטוטים לביצוע בפועל ללא הדמיות תלת מימד איכותיות.
מדוע השימוש בהדמיות תלת מימד שימושי לענף הנדל"ן?
בענף הנדל"ן מעורב כסף גדול וכל טעות קטנה או החלטה שגויה יכולות לעלות ביוקר. בשל כך מחפשים כל המעורבים בפרויקט בניה להנמיך למינימום האפשרי את המקרים הללו. הדמיות תלת מימד איכותיות המציגות את הבניין כולו ואת הדירות שבתוכו באופן מציאותי ביותר הן כלי רב ערך.
הדמיות תלת מימד משלבות נתונים של גובה, רוחב ואורך יחדיו כדי ליצור הדמיה ויזואלית עם עומק ומרחקים בקנה מידה המתוכנן לבניה העתידית ולתוצאה הסופית המצופה. על כל אלו נוספים צבעים, אלמנטים שונים (שקעים, נקודות צנרת וכו') ומוצרים עתידיים בכל חדר בהתאמה (מוצרי חשמל, מזגנים, מערכות ישיבה וכן הלאה). התוצאה הסופית חוסכת כל צורך לדמיין איך הדירה תיראה בגמר הבניה ואנחנו עדיין בשלב התכניות בלבד…
כיצד הדמיות תלת מימד עוזרות לשיווק נדל"ן?
הדמיות תלת מימד שימושיות ביותר גם לצוות השיווק של כל פרויקט בניה. הלקוחות שאמורים להשקיע מיליונים ברכישת דירה לא ימהרו לעשות זאת על סמך שרטוטים בלבד. כיום, אנו בתקופה בה הכל ויזואלי ולכן גם הלקוח רוצה לראות כיצד הדירה שירכוש תיראה כשהיא מוכנה. את התוצאה הזאת אפשר להשיג רק באמצעות הדמיות נדל"ן איכותיות.
כאשר צוות שיווק מציג תכניות מכר ללקוח פוטנציאלי, תמיד תשולב בתצוגה גם הדמיה תלת מימדית של הדירה העתידית. בדרך זו של הדמיות פנים הדירה אפשר להמחיש בצורה הטובה ביותר לאותו לקוח את התוצאה הסופית ולשכנע אותו לבצע את הרכישה בקלות רבה יותר.
הדמיות פנים הן כלי חשוב ביותר אך הן לא עומדות בפני עצמן ורבים מבקשים לראות גם הדמיות חוץ של הבניין כולו וכיצד הוא משתלב במרחב שסביבו. לשם כך מציגים הדמיה שכוללת מבנים סמוכים, בתי ספר, מרכזי קניות וכבישים בקרבת הבניין העתידי. כאשר הכל יחדיו יוצר תמונה מושלמת עבור הלקוח הפוטנציאלי, המכירה סגורה.
לסיכום, ישנן מספר חברות מובילות בתחום זה המציעות שירות הדמיות בתלת מימד עם דגש על חברות נדל"ן. חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בתחום, עם תוכנות גרפיות ייעודיות לשם כך וכמובן עם יכולת להציג תוצאות מוצלחות מהעבר.
המאמר באדיבות סטודיו Alvaro אשר מעניק שירותי הדמיות בפריסה ארצית ללקוחות פרטיים, קבלנים ואדריכלים. השירותים של סטודיו Alvaro ניתנים תוך הקפדה על זמני ביצוע צפופים, מחירים הוגנים ומקצועיות ללא פשרות.