פייסבוק היא במה מרכזית עבור בעלי מקצוע רבים ועורכי דין הם בין הפעילים שבהם. האפשרות להשתמש בפייסבוק עסקי כדי לקדם את המיתוג האישי בענף כה תחרותי ולהציג את השירותים שמספק המשרד לצד הצלחות בייצוג משפטי של לקוחות, הוא כלי רב ערך בשיווק ופרסום עבור כל עורך דין.
עורכי דין רבים פועלים תחת מגבלות אתיקה רבות במהלך ניהול הקמפיינים השיווקיים והפרסומיים שלהם. כתוצאה מכך, עורכי דין אשר רוצים להציג את המשרד שלהם, השירות שהם מעניקים וכמובן הצלחות בשדה המשפטי פונים לרשתות החברתיות אשר מאפשרות לפעול בצורה חופשית פחות או יותר.
איך מפרסמים משרד עורכי דין בפייסבוק?
ראשית כל, האפשרות של פרסום ומיתוג למשרד עורך דין בפייסבוק מבוססת על פתיחת דף עסקי בפייסבוק. הדף העסקי הוא המקום בוא תנהלו את כל הפעילות "העסקית" שלכם או של המשרד שלכם ודרכו תוכלו לאסוף עוקבים רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם – ניהול דף בצורה נכונה יביא לכם מיתוג, חשיפה ופרסום אפקטיביים ביותר.
5 טיפים לניהול דף פייסבוק לעורכי דין בצורה אפקטיבית:
- הפרדה בין העסקי לפרטי – ניהול דף עסקי בפייסבוק שונה מניהול דף פרופיל אישי. בדף העסקי אתם מתמקדים אך ורק בחלק המקצועי של החיים שלכם, בפעילות השוטפת שלכם בעולם המשפט ומבלי להעלות תכנים אישיים. בדף עסקי תציגו מידע על פסק דין חדש או על כנס מקצועי שהייתם בו אבל לא תציגו אתכם בבגד ים על החוף בורנה או עושים על האש עם חברים.
- מתן ערך למבקר – גולשים שיחליטו לבקר בדף שלכם יהפכו לעוקבים שלכם וימשיכו להיחשף לתכנים שתעלו רק אם התכנים יכללו ערך כלשהו עבורם. העלאת מאמר בנושא "איך להתגרש מבלי לפגוע בילדים" יכול לעניין גולשים רבים ואפילו להפוך לוויראלי בצורה מסוימת. העלאה של פוסטים שיווקיים בלבד בדוגמת "רוצה להתגרש חייג אליי" פחות נעימה לעין ומרחיקה עוקבים.
- סרטונים בווידאו – הווידאו הפך לאמצעי נפוץ ושימושי ביותר בקרב עורכי דין שמפרסמים בפייסבוק. האפשרות להציג את הדעה שלכם, טיפים שימושיים או מידע אודות פסקי דין חדשים באמצעות סרטון וידאו פשוט שכל אחד יכול לצלם במשרד שלו, הוא בעל פוטנציאל עניין וחשיפה גבוה. כיום, אנשים מקדישים יותר זמן לצפייה בווידאו מאשר לתמונה או טקסט וגם ניתן ליצור יותר חיבור "אישי" באמצעות וידאו שכזה.
- הציגו סיפורי הצלחה – ייצגתם לקוח בתיק של פשיטת רגל וחסכתם לו מאות אלפי שקלים? תבעתם מוסד ממשלתי וניצחתם? ייצגתם נאשם בפלילים והצלחתם להוציא אותו זכאי? – אלו סיבות מעולות לציין זאת, בהשמטת פרטים מזהים של הלקוחות כמובן. כמובן, שחסכון כספי ללקוח או הצלחה מול גוף ממשלתי תמיד יימשכו תגובות אוהדות מהעוקבים שלכם, אבל גם להתגאות בייצוג נאשמים בפלילים היא דבר חיובי מבחינת המיתוג שלכם ברשת, גם אם ייתכן ותקבלו תגובות לא נחמדות מחלק מהעוקבים שלכם. אתם צריכים "להרוויח" את העוקב שחשוד בפלילים והתרשם מהיכולות שלכם כדי להפוך אותו ללקוח הבא.
- פרסום ממומן – פרסום בפייסבוק לעורכי דין לא שונה מכל בעל מקצוע אחר כאשר רוצים למשוך עוקבים חדשים לדף העסקי או לצבור לקוחות חדשים. פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לכם לפלח את קהל היעד שמעניין אתכם ולהציע לו הצעה ייחודית שמתאימה עבורו. לדוגמא, תוכלו לפנות למי שמעוניינים לעזור להורים שלהם במאבק מול ביטוח לאומי או חברת ביטוח עם פוסט רלוונטי ופילוח של קהל אשר מורכב מבני 35-55, תושבי חדרה והסביבה, שמתעניינים בחברות ביטוח \ביטוח לאומי וגם בתביעות נגד ביטוח לאומי.
לסיכום, כיום הפלטפורמות הדיגיטלייות מעניקות לעורכי דין מתחילים ומנוסים כאחד, לא מגוון אפשרויות פרסום ייחודיות, מותאמות אישית ואפקטיביות למשרד. למרות זאת, פרסום בפייסבוק לעורכי דין חייב להתבצע בצורה מושכלת, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם "זורקים כסף" לחינם.
המאמר נכתב בשיתוף עם Viral Marketing אשר מעניקה שירותי פרסום, קידום ושיווק לעורכי דין. חברת Viral Marketing מעניקה פתרונות שיווק דיגיטלי מקיפים אשר מיועדים לשפר ביצועים ולתמוך בתהליכי המכירה שלך.