בניית דף נחיתה מוצלח היא אולי הדבר החשוב ביותר שתעשו בקמפיין פרסום שלכם. יש לכם מוצר נפלא להציע? יש לכם מודעה אטרקטיבית? אתם יודעים בדיוק מי קהל היעד? כל שנותר לכם הוא להוביל אותו לדף נחיתה שמותאם בדיוק עבורו ומשם הדרך תהיה קצרה להמרה מוצלחת. טוב זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע, אבל האמת היא שאם בונים דף נחיתה מעולה, אז ההצלחה תגיע.
דף נחיתה הוא השלב האחרון בתהליך ארוך שאתם עוברים לאורך הקמפיין שלכם בדיגיטל. למעשה לא רק אתם עוברים מסלול ארוך עד לדף הנחיתה הזה, אלא גם הגולש שאתם מעוניינים בו עובר את אותו המסלול. זאת הסיבה לחשיבות הרבה לבניית דף נחיתה מוצלח שיסיים את כל התהליך בצורה הטובה ביותר עבורכם.
מדוע דף נחיתה חשוב כל כך?
החשיבות של דף נחיתה גבוהה במיוחד כיוון שהיא סוף המסלול. כאן זאת ההזדמנות שלכם לשכנע את הגולש לבצע המרה ולהביא להצלחה את כל הקמפיין שלכם. המרה של גולש בדף נחיתה יכולה להיות במגוון אפשרויות שונות, על פי מה שדרוש לכם.
המרות נפוצות בדפי נחיתה:
- השארת פרטים ליצירת קשר בטופס שמיועד לכך
- הרשמה לרשימת תפוצה
- הרשמה לקבלת "מתנה" וירטואלית כלשהי ממכם
- יצירת קשר טלפוני
- יצירת קשר באמצעות תוכנת מסרים כמו וואטצאפ
- ביצוע רכישה של מוצר או שירות און ליין
כל אחת מהפעולות הללו מביאה לסיומו המוצלח את המסלול כולו. לדף הנחיתה יש כמובן השפעה גדולה על "סגירת העסקה" הזאת עבורכם.
איך מעצבים דף נחיתה מוצלח?
שאלת מיליון הדולר היא מהו דף נחיתה מוצלח. בניית דף נחיתה יכולה להיות בסגנונות ועיצובים שונים, אבל יש כמה נקודות מפתח שאסור לפספס בדף נחיתה כדי שהוא יהיה מוצלח.
נקודות מפתח של בניית דף נחיתה לעסק:
- כותרת ברורה – המשפט הידוע "אין כמו רושם ראשוני" רלוונטי מתמיד בדפי נחיתה. ברגע שגולש הגיע לדף נחיתה שלכם הוא חייב לדעת לאן הגיע ולשם מה. הכותרת חייבת להיות ברורה ועם קשר למודעה שהובילה את הגולש לדף. ניתן לעשות שימוש גם בכותרות משנה כמובן, כדי לחזק את המסר שלכם.
- חיזוקים לגולש – הגולש חייב להרגיש שהוא בדף הנכון, נחשף בצורה ברורה לכל התועלות שהוא יכול לקבל מהפעולה שיבצע (המרה) ושיש אחרים שכבר מרוצים מאותו שירות\מוצר (ממליצים…). כל אלו אמורים לחזק אצלו את תחושת האמינות והידיעה שבחר נכון.
- קריאה לפעולה – חשוב בכמה נקודות שונות בדף לאפשר לגולש לבצע פעולה נדרשת. הדף אמור להיות עם מסלול ברור שמוביל אות הגולש לטופס ו/או טלפון בסופו, אך גם בנקודות מפתח אחרות בדף אפשר לשלב לחצנים שונים שדוחפים לפעולה.
- רספונסיבי – הדף שלכם חייב להיות דף נחיתה רספונסיבי שמתאים לכל סוגי המסכים, במחשב ובמובייל. מרבית תנועת הגולשים מגיעה כיום מהמובייל וחשוב לוודא שהדף שלכם ברור ונוח לשימוש בכל המכשירים האפשריים.
לסיום נציין שבניית דף נחיתה לעסק שלכם הוא צעד שיווקי חשוב ביותר, ואם עושים זאת נכון אז גם יש לו תועלות רבות שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת.
המאמר נכתב בשיתוף עם Landing Page אשר סוקר מספר מערכות מומלצות לבנייה, עיצוב ותחזוקה של דפי נחיתה באינטרנט. בין המערכות המומלצות ביותר ניתן למצוא את מערכת אקטיב טרייל, שלח מסר ועוד.